KALENDARZYKI LISTKOWE

 

 

Chcesz mieć mały, czytelny kalendarz, który zmieści się w portfelu?

Szukasz praktycznego gadżetu promocyjnego?

Zamów u nas kalendarz listkowy!

 

Wciąż nie wyobrażamy sobie skutecznego planowania zadań bez kalendarza w tradycyjnej, drukowanej formie.

Trwałość przez cały rok

Kalendarze listkowe to doskonała forma promocji. Mają format karty kredytowej o zaokrąglonych rogach i wymiar 85 x 54 mm. Wykonywane są na papierze kreda mat 350g pokrytym dwustronnie folią błysk, takie wykończenie przyciąga wzrok.

Możesz również wybrać inny rodzaj podłoża dla swojego kalendarzyka. Dostępne są:

  • Kreda mat 350g
  • Karton Arktika 300g
  • PVC 0,5 mm
  • PVC 0,7 mm
  • Woodstock Betulla 225g eco
  • Materica Kraft 250g eco
  • Revive Pure Natural Matt 350g eco

 

Nasze kalendarzyki listkowe to także duży wybór uszlachetnień – folia błysk, mat soft, można zastosować również lakierowanie wybiórcze UV na folii mat i soft.

 

Kalendarzyk listkowy jako gadżet promocyjny – to działa!

Twoi klienci otrzymują praktyczny gadżet, a Ty doskonałe medium reklamowe. Po jednej stronie kalendarzyka listkowego znajduje się miejsce na grafikę reklamową, a po drugiej miejsce na kalendarium.

Kalendarzyki listkowe można wręczać obecnym i potencjalnym klientom – np. w trakcie targów czy jako upominek dodawany do sprzedawanego produktu. Dzięki niewielkim rozmiarom kalendarzyki listkowe można również wrzucać do skrzynek pocztowych, dołączać do firmowej korespondencji oraz materiałów reklamowych lub rozdawać bezpośrednio, np. w salonach wystawowych.

Jak przygotować projekt kalendarza listkowego?

Czarne teksty przygotuj jako 100% K, bez pozostałych składowych. Szarość przygotuj z czystej czerni, bez pozostałych składowych. Unikaj szarych tekstów – są mniej czytelne.

Czcionki powinny być zamienione na krzywe. Pamiętaj, że zamiana tekstu na bitmapę powoduje osłabienie ostrości liter, a więc pogorszenie ich czytelności w druku. Unikaj niskich i wysokich nafarbień. Używaj grubszych czcionek oraz fontów nie zawierających dużych przewężeń. Aby zapewnić większą czytelność tekstów, zastosuj czcionki proste o wielkości nie mniejszej niż 8 pkt., dla czcionek szeryfowych min. 10 pkt. (za wyjątkiem czcionek bardzo cienkich).